Weet iemand of tjalling nog actief is met conversie van smalfilm naar pc? Zijn website bestaat nog, en zijn account hier ook, maar hij reageert niet meer?
Ik wil absoluut niet onder de veren van Tjalling kruipen. Alleen als Tjalling je niet kan helpen, kan je mij een PB sturen. Ik digitaliseer nog steeds, ook super 8.
Ja dat heeft hij zelf gedaan. Voor hier op dit forum heeft hij geen toestemming voor gegeven welke vereist is. Hoe zou jij het vinden als ik jouw adres zonder medeweten hier zou publiceren?
Lokatie: Noord Holland
Origineel bericht van: Knarf
. Hoe zou jij het vinden als ik jouw adres zonder medeweten hier zou publiceren?
Medeweten moet "toestemming" zijn Ann... Maar je hebt wel gelijk! Ik weet wél pertinent zeker dat Jo er uitsluitend goede bedoelingen mee heeft, maar privé gegevens mag je zonder toestemming nooit zo maar ergens plaatsen!! Ik zou dat persoonlijk ook niet bepaald prettig vinden!! Je had beter naar de website van Tjalling kunnen verwijzen Jo.. Waarom ik hier iets over zeg? Omdat ik een erg slechte ervaring heb met dit soort zaken...persoonlijk... En Ann weet w.s. wel wat ik bedoel... En misschien jij ook wel!