#243447 - 11/02/20 02:03 PM
Editeer wedstrijd
|
Lokatie: Lichamelijk ( Belgie) met hart...
|
Ben al een tijdje bezoeker van dit forum,en vroeg me af of er ooit eens een wedstrijdje editeren is geweest : materiaal aangevoerd door iemand en iedereen die dat wil, en tijd heeft , zijn / haar fantasie en kunnen op los laten, met zijn / haar NLE . Dit zonder verplichtingen nog prijzen, of er moesten sponsors opdagen ? Zo een maximum van een 5 tal minuten lang ?
|
|
|
|
#243451 - 11/02/20 05:12 PM
Re: Editeer wedstrijd
[Re: Edd]
|
|
Spijtig, maar de weinigen die hier nog "komen" zijn denk Ik wel "die hards". Maar het is wat het is. Tijden zullen wel eens keren ( hoop Ik ).
|
|
|
|
#243453 - 11/02/20 05:30 PM
|
Lokatie: Ranst, Belgie
|
“Tijden zullen wel eens keren ( hoop Ik ).” Ik vrees het niet edd, het is allemaal zo vluchtig tegenwoordig, men filmt wat, soms dingen zonder betekenis en men zet het on line, een verhaal er aan koppelen hoeft in de meeste gevallen al niet meer, t’is meer van zie eens waar ik ben of wat ik doe. De jongere generatie steekt niet meer zo veel tijd in eender welke hobby heb ik het gevoel, buiten het feit dan nog dat ik de indruk heb dat er nog meer van hen verwacht word dan bvb in mijn werkende leven, gewoonlijk had ik na 8 uur werk gedaan op enkele uitzonderingen na dat wanneer mijn shift aflossen er niet doorkwam wegens bvb ziekte ik dan 16 uur werkte ( ik lieg niet) tot dat wettelijk verboden werd en Max 12 uur de norm werd. Hebben ze nog wel tijd voor bvb een film en edit hobby ze zijn misschien al blij dat ze de vrije tijd in hun familie kunnen steken. Een ander voorbeeldje ik heb zo’n 30 jaar de modelbouw hobby uitgeoefend militaire voertuigen, schepen e.a er waren in Antwerpen zo’n 6 modelbouw winkels nu weet ik er nog 1, wie doet die hobby nog? Trouwens jo gaf het al aan er is weinig vernieuwing qua leden op het forum (en andere fora) er zijn veel leden maar als je eens gaat kijken hoeveel er regelmatig aanwezig zijn om vragen te stellen....... Het zal de tijd zijn. Catmen
Bewerkt door Catmen (11/02/20 05:32 PM) Bewerk reden: Onduidelijke tekens
|
|
|
|
|
#243458 - 11/03/20 01:34 PM
|
Adobe Community Professional
Lokatie: Noord-Holland
|
I'm in.
|
|
|
|
#243459 - 11/03/20 01:56 PM
[Re: Lenzz]
|
Lokatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
|
Als ik het werk zie van jonge, aanstormende 12 jarige (e.o.) film-/edit talenten, dan durf ik niet meer. Kan je daarvan eens een paar voorbeelden geven?
|
|
|
|
|
#243461 - 11/03/20 02:30 PM
[Re: Arvid]
|
|
Ik moet dit jaar nog een trailer maken voor een echtpaar van een bruiloft. Soms ben ik benieuwd wat jullie leden er van kunnen maken. De trailer zou een weergave moeten zijn van de hele dag in 2 a 3 minuten begeleid onder een stukje muziek en eventuele ceremoniële speech van het echtpaar. We kunnen dan gezamenlijk gaan stemmen en de uiteindelijke winnaar krijgt dan 2\0\0,-
Als jullie het een idee vinden hoor ik het graag.. Dit lees Ik graag ! En er zijn al enkele wakker ! Als dit toch ook is voor die over de grens wonen ? Met enkel het beeld materiaal ben Je eigenlijk niet echt veel => wat zijn de voorkeuren cq stijl, muziek, klassiek of modern flitsend e.d.
|
|
|
|
#243479 - 11/05/20 03:44 PM
[Re: Cor V]
|
Lokatie: Rijswijk
|
Als ik het werk zie van jonge, aanstormende 12 jarige (e.o.) film-/edit talenten, dan durf ik niet meer. Kan je daarvan eens een paar voorbeelden geven? Moet ik (helaas voor sommigen onder ons filmfanaten  ) verwijzen naar bijv. de groep Videomatties op Facebook. Daar zitten beginners tot lui die in Hollywood actief zijn. Ongekend wat men daar presenteert aan bijv. 'vakantiefilmpjes' en bruilofttrailers.
Bewerkt door Lenzz (11/05/20 03:45 PM)
|
|
|
|
|
#243484 - 11/07/20 11:06 AM
|
Lokatie: Herentals (B)
|
Video is REGISTREREN, CREËREN en zoveel meer,,, eenieder gebruikt het naar zijn eigen wensen toch. Wil dit zeggen dat filmen met een scenario, of geënsceneerd een meerwaarde heeft in vergelijking met zomaar uit de losse hand (ideeen) filmen, hmmm dat weet ik zo zeer niet. Ook deze waarde wordt voor iederene anders ingevuld.
|
|
|
|
#243486 - 11/07/20 12:18 PM
[Re: GiBphoto]
|
Lokatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
|
Video is REGISTREREN, CREËREN en zoveel meer,,, eenieder gebruikt het naar zijn eigen wensen toch. Wil dit zeggen dat filmen met een scenario, of geënsceneerd een meerwaarde heeft in vergelijking met zomaar uit de losse hand (ideeen) filmen, hmmm dat weet ik zo zeer niet. Ook deze waarde wordt voor iederene anders ingevuld. Hierover zijn natuurlijk veel discussies mogelijk, maar dan dwalen we af. Mijn vraag was (is) waar ik de talentvolle filmproducties kan zien van 12-jarigen, zoals Lenzz dat aangaf...
|
|
|
|
|
#243487 - 11/07/20 01:18 PM
[Re: wgbeijerland]
|
Lokatie: Utrechtse Heuvelrug
|
Loopt het een beetje Arvid ik tel tot nu toe twee mensen. Jij teageert hier op een verkeerd draadje, maar wel in het goede hoofdstuk. Het gaat jou over de video van Arvid van de BBQ bij Tjalling.
|
|
|
|
|
|
0 geregistreerd (),
23
Gasten en
3
Spiders online. |
Sleutel: