site stats
Uwtrouwvideograaf.nl
Pagina 1 van 3 1 2 3 >
Onderwerp opties
#240450 - 07/07/19 10:55 PM Gopro 7 black file error...
Kurtm Offline

Mijn hero7 black geeft om de haverklap de melding “file repair” tijdens het opnemen.
Hierdoor wordt de opname steeds weer onderbroken. De Samsung extreme pro kaart is tip
top want met mijn oude hero 4 black is er nadien geen enkel probleem met deze kaart.
De opnames gebeuren steeds in 1080p 50fps. Dus nooit in 4k.
Het hero7 probleem toestel heeft dit ongemak sedert het begin van aanschaf zo’n 2 maanden geleden. Ik deed reeds een update zonder resultaat.
Soms wil het toestelletje zelfs niet uitschakelen en blijft het een bevroren beeld weergeven tot de off knop herhaaldelijk gedurende minstens 10 seconden wordt ingedrukt...
Voorlopig een onbetrouwbaar dingetje mijn hero 7.

Bewerkt door Kurtm (07/07/19 11:21 PM)

Portal Box 2
#240452 - 07/08/19 12:26 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Na even op Google, is daar nogal wat te vinden over de “random crashes” van de GPH7 black.
Met de Hero 4 allemaal niks van gemerkt, die bleef steeds stabiel werken.

#240453 - 07/08/19 05:28 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
GiBphoto Offline

Lokatie: Herentals (B)
Tja vernieuwing is niet altijd verbetering,,, dat blijkt dan,,,
Toch lees ik eigenlijk veel goede reviews over deze GoPro, ik zou hem even terug naar de handelaar brengen en dat hij/zij ht oplost zou ik zeggen.

#240464 - 07/08/19 09:02 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Ik denk niet dat er een online support dienst bestaat in de Benelux, dit zou wel handig zijn.
Daarnet een bezoekje gebracht aan de winkel waar ik het ding kocht, zoals geraden wordt het opsturen en minumum 3 weken (of maanden) wachten...
Ze raden me aan via de online support te gaan, misschien worden die wel overstelpt met soortgelijke klachten.
Dat spul is zo wispelturig het zit vol bugs, ook na de update naar versie 1.70 de recentste.

Mijn volgende zal een echte Chinees worden als Gopro hier niet met een oplossing komt.

Gr, Kurt.

#240466 - 07/08/19 09:46 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Lenzz Offline

Lokatie: Rijswijk
shocked

opmerkelijk, ik had al bijna m'n Hero4 weggedaan om op de 7 over te stappen, maar liever niet dus. Dat zal GoPro vies tegenvallen.

Zomaar nog iets: heb je het kaartje wel opnieuw helemaal geformatteerd in de 7?

#240467 - 07/08/19 10:21 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Misschien heb ik een pech toestel, ik weet niet maar mijn vertrouwen is wel een verdwenen.
Het zou interessant zijn andere bezitters tegen te komen die er al werkelijk gebruik van maakten. Bij velen ligt het stof te vergaren in de kast en weten ze er niet veel van.
Tijdens mijn zoektocht las ik ergens eenzelfde verhaal van een gebruiker die er een nieuwe voor kreeg en terug dezelfde mankementen ondervond.
Juist had ik nog een ander probleempje, na het uitschakelen bleven de rode opname ledjes branden... pas na de baterijen uitgenomen en terug geplaatst te hebben kon ik de Hero7
weer normaal uitzetten zonder dat de rode leds bleven branden. Dit heeft niks meer met een geheugenkaart te maken doet me denken.

Bewerkt door Kurtm (07/08/19 10:22 PM)

#240470 - 07/09/19 01:14 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
GiBphoto Offline

Neen IDD kaartje zal wel goed zijn daar je het ook met succesgebruikt in een ander toestel.
Ik heb nu 5 stuks van die action cams in huis 1x GoPro en al de rest is uit een ver land (hahaha), ik moet zeggen dat wij liever met de Chinese versies werken ook omdat de meer mogelijkheden hebben,,, onze zijn al wel wat ouder maar in 1080 doen ze het gewoon prima, wifi aan boord en de Chinese hebben ook een view scherm wat de GoPro niet heeft, toch wel makkelijk om je compo te bepalen.
Dus (en al zeker voor de prijs) zullen ook de nieuwe hier alleen uit China komen,,,,,,

#240505 - 07/10/19 07:49 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Lenzz Offline

Quote:
Juist had ik nog een ander probleempje, na het uitschakelen bleven de rode opname ledjes branden... pas na de baterijen uitgenomen en terug geplaatst te hebben kon ik de Hero7
weer normaal uitzetten zonder dat de rode leds bleven branden.

Ja, enkele keer hier ook met de 4. Vandaag nog, so to say.
Ook krijg ik regelmatig een SDkaart error aan; opname start niet of stopt. Kaart is gewoon 100%.

Maar dus nog niet zo bar als je met de 7 beschrijft; werkbaar, maar niet betrouwbaar. Zal nog weer 'ns meer experimenteren.

#240506 - 07/10/19 07:52 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: GiBphoto]
Lenzz Offline

Origineel bericht van: GiBphoto
Neen IDD kaartje zal wel goed zijn daar je het ook met succesgebruikt in een ander toestel.

Lijkt me een aanname. Wie zal zeggen dat de 7 meer van een geheugenkaartje vraagt? Mogelijk moeten we toch naar een Extreme i.p.v. een standaard snelheid, om maar iets te suggereren?

Quote:

[...] wifi aan boord en de Chinese hebben ook een view scherm wat de GoPro niet heeft, toch wel makkelijk om je compo te bepalen.
[...]

Pardon? Mijn Hero 4 heeft uiteraard gewoon een view scherm hoor! grin

#240510 - 07/10/19 09:10 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Lenzz]
Vissertje Offline

Ik gebruik mijn GOPro 7 Black tot volle tevredenheid, geweldig mooie gestabiliseerde beelden, die veel beter zijn dan die van mijn vorige 5 Hero Black. Wel had ik er een veel betere kaart voor nodig wat geen probleem was omdat die microkaartjes tegenwoordig nog een fractie kosten vergeleken met vroeger.
Ik gebruik 3 Scan Disc Extreme 256 GB V30 kaartjes die nodig zijn om de standaard HEVC codec met hoge bitrates te kunnen opslaan die tesamen 21 uur opnames kunnen maken samen met 3 gelijke oplaadbare batterijen voor die lange duur.
Maar omdat die HEVC bestanden zeer moeilijk te verwerken zijn heb ik de camera instellingen gezet op 2,7 K AVC 50p lineair. Die gebruik ik in FHD 50p projecten, zo heb ik nog wat ruimte om een beetje in te zoomen als ik dat nodig vind zonder verlies.

#240514 - 07/10/19 11:23 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Lenzz]
GiBphoto Offline

Origineel bericht van: Lenzz

Ohh ik weet zelfs niet welke versie wij hebben, we zijn er meteen van afgestapt omdat e betere resultaten hadden met die Chinese dingen.
Daarbij konden we er 10 kopen voor de prijs van 1 en we plakken de boel soms vol met die actioncams hahahahaha

We zijn ook weer aan vernieuwen toe wat die dingen betreft denk ik,,, zou het beeld ook weer wat opfrissen waarschijnlijk maar eigenlijk voldoen ze nog steeds voor wat wij ze nodig hebben.

Toen had de GoPro nog geen scherm achteraan, en hebben we daar voor (als ik me goed herinner) voor meer dan €100 zo een schermpje voor gekocht om te kunnen pointen. De latere versies zullen dat netjes afgekeken hebben van de goedkope versies dan???
In ieder geval is de prijs voor zo een original GoPro veel te hoog voor wat het is...

#240515 - 07/10/19 11:43 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Lenzz Offline

Quote:
Wel had ik er een veel betere kaart voor nodig wat geen probleem was omdat die microkaartjes tegenwoordig nog een fractie kosten vergeleken met vroeger.

Nou kijk!

#240516 - 07/10/19 11:48 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: GiBphoto]
Lenzz Offline

Origineel bericht van: GiBphoto
Origineel bericht van: Lenzz

Ohh ik weet zelfs niet welke versie wij hebben, we zijn er meteen van afgestapt omdat e betere resultaten hadden met die Chinese dingen.
Daarbij konden we er 1\0 kopen voor de prijs van 1 en we plakken de boel soms vol met die actioncams hahahahaha

We zijn ook weer aan vernieuwen toe wat die dingen betreft denk ik,,, zou het beeld ook weer wat opfrissen waarschijnlijk maar eigenlijk voldoen ze nog steeds voor wat wij ze nodig hebben.

Toen had de GoPro nog geen scherm achteraan, en hebben we daar voor (als ik me goed herinner) voor meer dan €1\0\0 zo een schermpje voor gekocht om te kunnen pointen. De latere versies zullen dat netjes afgekeken hebben van de goedkope versies dan???
In ieder geval is de prijs voor zo een original GoPro veel te hoog voor wat het is...

Kan me er niet zo in vinden hoor.
Hoop stellingen/aannames.

Functionaliteit van GoPro gaat in sommige gevallen verder dan de praktische wensen van de gebruiker - mogelijk in zoverre een leermoment voor GoPro.

Weet het niet met die 'Chinese dingen'.
Je reactie [die Chinese dingen.
Daarbij konden we er 10 kopen voor de prijs van 1 en we plakken de boel soms vol met die actioncams hahahahaha] leidt bij mij ook niet direct tot een gevoel van met een serieuze gebruiker (etc.) te maken te hebben, maar da's mogelijk weer wat anders.

#240519 - 07/11/19 03:21 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Lenzz]
GiBphoto Offline

Wat moet een goed gevoel zijn dan????
We gebruiken die dingen in de racerij,,, ja dat kan je nit nog een keer overdoen, en je wil op de auto aan alle kanten een beeld hebben, voor, achter, zijdelings, op het dak, op de spoiler, boven, binnen,,, zijn er al wel een paar die terzelfdertijd staan te draaien he,,, als je die allemaal nog eens x10 in prijs moet doen,,, tja wij zien ook gene kwaliteit verschil in de montage, tussen die ENE echte GoPro en de andere...
Ze zijn allemaal ongeveer in dezelfde tijd gekocht (al een aantal jaren geleden dus).
maar ook als ik de reviews bekijk is het verschil tussen de nieuwe GoPro en de Chinese versies wel zo klein (en in sommige gevallen zelfs verbluffend beter van die uit China), dat je u afvraagt waarom €300 (of meer) uitgeven als het met €40 ook kan en met hetzelfde resultaat?

Ik zie dat in bepaalde omstandigheden de Chinese de bovenhand hebben en in andere dan weer de GoPro,,, maar voor ons doen die dingen van €40 het prima, we liggen er dan ook niet van wakker als er een keer 1 onder het wiel (of dat van een andere rijder) terecht komt...

#240529 - 07/11/19 06:36 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: GiBphoto]
Lenzz Offline

Dan begrijp ik hem helemaal sm5

Da's heel andere lenskoek.

Uiteraard ga je dan geen dure cams plaatsen. Dat is bijna niet te doen zeg.

#240531 - 07/11/19 08:27 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
GiBphoto Offline

We verliezen er zo nu en dan wel eens 1 Lenzz hahaha,,, tja risico moet je nemen zeker,,,
Ik heb even gekeken naar de GpPro 7 black versie en dat is wel heel wat andere koek als wat wij gebruiken,,,,
De stabilisatie is ook een stuk beter geworden zo te zien, maar we hangen geen ...x300 euro tegen de auto natuurlijk. 4K daar werk ik niet mee (toch nog niet) al zou het leuk kunnen zijn om wat digitale zoom te gebruiken soms...
maar 4K verwerken pffffffffff liever niet hahaha

#240532 - 07/11/19 08:54 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Hallo, intussen doet de hero7 al een paar dagen wat ervan gevraagd wordt...
Misschien is deze Gopro veel gevoeliger voor de gebruikte sd-kaart, wie weet?
De laatste tests gingen feilloos, ik zal zien hoe het gaat na een dagje filmen.

De gebruikte kaart is nog steeds dezelfde waar ook de problemen mee waren nl. de Samsung EVO plus micro sd van 128gb.
(Het lijkt alsof de Gopro meer geheugen opslorpt in dezelfde beeld resolutie (1080 50fps 50p) dan mijn Sony fdr ax100 camcorder dat doet?)

Ook gebruikte ik een handheld mount met inwendige USB-powerbank die continu zat verbonden
om de hero7 op peil te houden. Wanneer die powerbank leegraakt kan die het systeem ook
gaan destabiliseren zelfs al is de Gopro batterij nog redelijk op peil begin ik te vermoeden.

Ik heb intussen handig gebruik gemaakt van de Gopro app om korte shots via mail door te sturen
naar vrienden. Deze beelden zijn gemaakt vanop de motor bij zeer mooi weer. In de app heb ik er slowmo’s van gemaakt, het ziet er fraai uit zo.
Zeer stabiel, haarscherp en mooie evenwichtige kleuren van de achterliggende motards in een tof landschap.

Tot zover...

Bewerkt door Kurtm (07/11/19 08:56 PM)

#240703 - 07/27/19 11:27 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Intussen nu enkele ervaringen verder moet ik zeggen geen noemenswaardige ongemakken meer gehad te hebben...
Ik maakte er ondermeer nog enkele video hyperlapses mee naar volle tevredenheid.

Een enkele keer gaf hij terug een file error, weeral toen hij verbonden hing met de powerbank.
Bij het afkoppelen van deze powerbank ging alles terug. Toeval of niet, verder gebruik gaat
uitsluitsel brengen.

Gr., Kurt.

#240704 - 07/28/19 01:32 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Lenzz Offline

Lijkt me dat deze ervaringen ook waardevol zijn voor GoPro.

Wat bedoel je met
Quote:
Bij het afkoppelen van deze powerbank ging alles terug.

#240707 - 07/28/19 09:11 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Dat het terug mogelijk was een opname normaal te starten zonder dat die onmiddellijk werd afgebroken met bijhorende bestandsfout melding.
Of dit met zekerheid iets met de powerbank te maken heeft kan ik niet zeggen. Hoe een voedingslijn data verkeer kan verstoren omtrent USB-verbindingen is misschien een interessante vraag.
Vandaag heb ik weerom een namiddagje probleemloos gewerkt met de betreffende Hero7, zonder de powerbank.

#240708 - 07/28/19 09:21 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Hieronder is wat ik net vond... bij Gopro zijn ze op de hoogte, verder vroegen ze aan onderstaande zijn camera te resetten en de laatste update te doen, deed ik reeds allemaal.

Hero 7 Black External Power Issue [ Edited ]
Options
When recording 4K or 2.7K video OR hyperlapse with an external USB powerbank (Anker), the camera will stop recording after a few seconds. This occurs intermittently, sometimes it records just fine, but not always.

I am using the official GoPro USB-C cables that came with the cameras. The recording error happens with my Anker Power Bank and also when plugged into a 2.1 Amp car cigarette USB power plug.

Firmware is v1.5.1 and I am using one of the recommended Samsung Evo Plus 128GB MB-MC128GA/AM cards. Firmware was manually updated via sd card. I did a full format on the microsd cards on the computer and then also formatted in-camera.

Tested this on both of my new Hero 7 Blacks. Sometimes they record just fine with external power and other times they both stop recording after a few seconds.

Using the internal battery ONLY, both H7B’s record video & hyperlapse just fine….until the battery dies 40-50 minutes later.

Never had any external power issues on my Hero 5 Black or Hero 4 Black, both worked flawlessly and I was able to leave the cameras on 12 hours a day.

Please add this issue to the next H7B firmware update.

#240712 - 07/28/19 11:36 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
GiBphoto Offline

GoPro laad je ook op via de USB connectie dacht ik?
Dus als je daar een powerbank opzet dan zou het wel eens kunnen dat GoPro denkt dat hij een dataverbinding heeft en die werkt dan natuurlijk niet...

#240713 - 07/29/19 10:09 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Vissertje Offline

Zelfde probleem heb ik ook met een goeie en dure battery pack, werkt niet goed rechtstreeks connected met GOPro 7 en daarom heb ik als acceptabele oplossing voor lange achtereenvolgende opnames 2 reserve batterijtjes met grootste capaciteit gekocht met een oplader voor 2 tegelijk en die werkt wel met de batterypack. Nadeel is dat je na ruim een uur even de batterij in de GoPro moet vervangen. Dit doe ik dan maar als enige oplossing na ca. een uur op een geschikt moment daarvoor.

#240718 - 07/29/19 02:57 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
VideJo Offline

Lokatie: Utrechtse Heuvelrug
Powerbanks geven soms nare problemen. Ik zag onlangs een filmpje van een vrouw, die een rugzak om had. Daar zat een powerbank in en die explodeerde. Tijdens een reis door China heb ik meegemaakt, dat iedereen zijn powerbank moest afgeven bij inchecken voor een vlucht.

#240723 - 07/29/19 04:41 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
remos Offline

Lokatie: Twente

Misschien is dit een oplossing (baat het niet dan schaad het niet).

Heb ook een GoPro (Hero 7 black) en een Brofish Powerpod Battery Grip.
Gekocht bij V-Nix (15 eurie).

Ik haal meestal de batterij uit de GoPro, vervolgens de battery grip aansluiten met een kort USB > C kabeltje en het gaat probleemloos +/- 6 uur mee.
Op deze manier heeft de GoPro geen conflict met twee voedingen.

Denk dat dit bij andere powerbanks ook op moet gaan (heb dit niet getest).
Zou het gewoon uitproberen.

Bij mij werkt tot nu toe perfect.

#240725 - 07/29/19 09:24 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Het toeval wil dat ik net dezelfde grip gebruik, ja die van Brofish ook gekocht bij V-nix.
Als het echt opgelost is met de Gopro batterij eruit te nemen zijn we al ver.
Dat ga ik ook proberen!
Bedankt.

#240733 - 07/30/19 10:34 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Oké, net nog een test zonder de interne Gopro batterij, dus enkel de powerbank....
Ook dit geeft dezelfde problemen, bij het starten van een opname slaat de Gopro nog steeds vrijwel onmiddellijk uit, met nu enkel de powerbank als voeding.

Op het Amerikaanse Gopro forum wordt als vrijwel enige oplossing het volgende aangereikt, start de opname, en plug daarna pas de powerbank in.
Dit probeerde ik ook zopas uit, met resultaat, nu blijft de opname doorlopen.

Iemand anders gaf ook nog de tip om een condensator van 4700uf mee aan de powerbank te hangen, samen met de Gopro dus. Die condensator heeft een ietwat stabiliserende werking, die tevens voedingsvervuiling minimaliseert.
Hier wel ik me verder in verdiepen, eventuele voedingsvervuiling moet redelijk eenvoudig te filteren vallen, misschien wel met een veel kleiner type condensator...

Verder heb ik dus het gevoel dat nieuwe software updates dit niet oplossen daar de oorzaak voor mij in de hardware zitten van dit verder vernuftig toestelletje.

Bewerkt door Kurtm (07/30/19 10:42 PM)

#240736 - 07/31/19 02:16 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
mar 1 Offline

Geheugenchips raken op den duur defect, ik heb er tot op heden al 3 gehad, in verschillende toestellen foto/ video.
Gaat van blokkeren, geen data of schrijf error, ook al is dezelfde chip goed in andere toestellen.
Dus probeer een nieuwe en neem altijd een reserve mee op reis.

Mar 1

#240788 - 08/15/19 09:20 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Er is een nieuwe software update voor de hero 7 versie 1.8 inmiddels.

Ik moet zeggen dat sinds het ontkoppelen van de powerbank tijdens het filmen 90%
van de problemen verdwenen zijn. Juist nu en dan nog eens een bevroren beeld
dat me verplicht de camera uit te schakelen. Het is wel uitzonderlijk nu.

Ik ben benieuwd straks na de nieuwe update...

#240901 - 09/18/19 12:07 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Navigator Offline

Lokatie: Groene Hart
Na 2 x 3 weken vakantie met de motor (Alpen, 4000km) en camper (Baltische landen en Rusland 5800km) en dagelijks gebruik van de GoPro Hero 7 Black herken ik de problemen. Bij zowel motor als camper bedien ik de GoPro via een iPhone 6. Ook de paring levert veel problemen op, veelal na het starten van de opname een 'freeze'. Overschakelen op een Samsung geeft weinig verbetering. Die regelmatige 'freeze' is zwaar irritant. Enige oplossing is te stoppen met het voertuig, camera los, accu eruit als reset, opstarten en weer koppelen. Update naar v1.8 geef geen verbetering.

Het toenemen van de problemen na koppeling met een powerbank (in mijn geval een Rugged TNTOR 1600 mAh) herken ik ook. Ik heb 3 verschillende kabels getest: geen remedie.

Qua beeld en vooral qua stabilisatie is het een toptoestel. Ik schiet vrijwel alles in 4K. Toestel is geleverd door KameraExpress en gisteren afgesproken om toestel ter reparatie aan te bieden omdat ik de problemen kan reproduceren met 3 verschillende powerbanks. Zij gaven aan dat de in dit topic genoemde problemen 'herkenbaar' zijn.

Bewerkt door Navigator (09/18/19 12:17 PM)

#241088 - 11/06/19 08:21 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Kurtm Offline

Intussen is er sinds een maand de hero 8 verkrijgbaar. Ik heb even de reviews gezien op Amazon.com. en de score zit niet al te best. De freeze problemen zitten daar ook in zo blijkt.

Voor de rest zijn de 7 en de 8 wel in staat mooie beelden te schieten met een geweldige beeld stabilisatie, dat wel.
Ik ga eens kijken bij de open conversaties via de Gopro consumer support, daar valt veel te ontdekken over mogelijke onvolmaaktheden van hun toestellen.

Up side down instellingen die niet oké waren met de 7 zijn misschien van de baan met de 8, ik weet het niet. De 7 bleef bij upside down montage ongeacht de instellingen hieromtrent steeds capteren met op zijn kop staande beelden, dit itt. de veel eerdere Hero 4 bvb.

Bewerkt door Kurtm (11/06/19 08:22 PM)

#241158 - 11/24/19 07:25 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
BONLEV Offline

Lokatie: Belgiďż˝, Oost-vlaanderen
Ik had ook veel problemen bij de gopro 7 hero black die veel "freezes" gaf. Na de laatste update is dit gelukkig verholpen. Wel had ik overheating na 1u50min ongeveer doorfilmen in 2.7k 50p. (film steeds in deze resolutie)

Dit laatste was als test voor ik de camera bij gopro in repair had gedaan.(ik dacht dat ik een defect toestel had)

Die overheating is normaal bij zulke action camera's kreeg ik erna als antwoord. Dus geregeld even stoppen met record zal dit probleem verhelpen zeiden ze.

#241162 - 11/24/19 10:57 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Vissertje Offline

Origineel bericht van: Kurtm
De 7 bleef bij upside down montage ongeacht de instellingen hieromtrent steeds capteren met op zijn kop staande beelden,...

Bij gebruik van een beetje video editor mag dit toch geen probleem zijn?

#241165 - 11/25/19 10:48 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Vissertje]
Cor V Offline

Lokatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Origineel bericht van: Vissertje
Origineel bericht van: Kurtm
De 7 bleef bij upside down montage ongeacht de instellingen hieromtrent steeds capteren met op zijn kop staande beelden,...

Bij gebruik van een beetje video editor mag dit toch geen probleem zijn?

Natuurlijk niet, gewoon je computer op zijn kop zetten....

#241169 - 11/25/19 12:46 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
VideJo Offline

Lokatie: Utrechtse Heuvelrug
Als dit geen grap was, cor, dan mag ik zeggen, dat dit niet de oplossing is.

#241170 - 11/25/19 03:10 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Cor V Offline

Bij nader inzien blijkt dat het op zijn kop zetten van de computer niet helpt. Wel kan de monitor in verticale zin 180 graden gedraaid worden...

#241171 - 11/25/19 06:23 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Cor V]
Studio Brandaris Offline

Lokatie: West-Terschelling, Friesland
Ik ken editors die hun hele huis op de kop laten zetten om omgedraaide films te kunnen monteren. Echte profs hebben er speciale apparaten voor. Zie de foto's.

Bijlagen
8baan.jpg

8baan2.jpg

#241172 - 11/25/19 07:28 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Cor V]
Vissertje Offline

Origineel bericht van: Cor V
Bij nader inzien blijkt dat het op zijn kop zetten van de computer niet helpt. Wel kan de monitor in verticale zin 18\0 graden gedraaid worden...

Een beetje video editor als Vegas kan je clip (event genaamd in Vegas) spiegelen, alle graden van 0-360 in alle richtingen draaien, etc. zoals timeline in andere volgorde afspelen, renderen e.d.
Zou je toch moeten weten met zo'n verleden en kennis, Cor!

#241177 - 11/26/19 11:01 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Cor V Offline

Ongelofelijk dat hier mijn humor zó serieus wordt opgevat! Ik wil nog wel opmerken dat "video editor" in de regel niet de benaming is voor NLEsoftware, maar meer voor de man of de vrouw die de software hanteert en een film samenstelt. Verder ken ik geen enkele serieuze NLE waarmee het beeld niet zou kunnen worden geroteerd. Er is dus veel meer tussen hemel en aarde dan Vegas! Ook zou ik niet weten in hoeveel "volgordes" een timeline kan worden afgespeeld dan allen vooruit of achteruit. En renderen? Dat doet een computer altijd al zo gauw als ie een opdracht uitvoert. Verder heb ik met mijn verleden (heb ik hier toch nog nooit iets over verteld) en kennis nog steeds niet voldoende opgedaan...

#241178 - 11/26/19 12:39 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Cor V]
Studio Brandaris Offline

Lokatie: West-Terschelling, Friesland
Cor, misschien is humor van mensen van onze leeftijd wat anders dan bij de jongere generatie. Wel plezierig dat ze overal serieus op ingaan.

#241179 - 11/26/19 02:00 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Studio Brandaris]
Lenzz Offline

Origineel bericht van: Studio Brandaris
Cor, misschien is humor van mensen van onze leeftijd wat anders dan bij de jongere generatie. Wel plezierig dat ze overal serieus op ingaan.

Die humor i.c.m. afkortingen begrijp ik vaak al helemaal niet meer!

Quote:
Verder heb ik met mijn verleden (heb ik hier toch nog nooit iets over verteld)(...)

Jij hebt toch o.a. Birds gemaakt?

#241180 - 11/26/19 04:57 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Cor V Offline

In mijn bericht van 11:01 heb ik getracht zo serieus mogelijk te zijn. Eigenlijk ook weer een vorm van humor...

#241181 - 11/26/19 06:57 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Cor V]
Vissertje Offline

Origineel bericht van: Cor V
Ongelofelijk dat hier mijn humor zó serieus wordt opgevat! ..... en kennis nog steeds niet voldoende opgedaan...

Inderdaad kun je ook leren hoe je een forum dient te gebruiken en dat heeft niets met leeftijd of ervaring te maken.
Wil je iets humoristisch plaatsen laat je het op een forum gewoonlijk vergezeld gaan van een zg. "smiley" zoals deze wink (Wink betekend knipoog wink )

#241182 - 11/27/19 08:42 AM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Kurtm]
Cor V Offline

Voor mij stopt hier het onderwerp van deze "discussie"...

#241187 - 11/28/19 01:54 PM Re: Gopro 7 black file error... [Re: Cor V]
aleras Online   happy

Lokatie: Zuidwolde (gn)
grin

Pagina 1 van 3 1 2 3 >

Moderator:  Arvid, arvidbeheer 
Wie is online
3 geregistreerd (Jan-Hein de Wit, aleras, Desert), 26 Gasten en 3 Spiders online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Schreeuw doos

februari
Zo M Di W Do V Za
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
Top Posters
Knarf 22822
VideJo 13172