site stats
Uwtrouwvideograaf.nl
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
DVD - VCD - SVCD - FOTO CD enz....
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door Ine @ 03/02/21 10:26 AM

Dank allen, ik denk dat ik voorlopig op de oude voet verder ga. Is geen probleem. Ik keek naar de toekomst, voorlopig hebben we nog een dvd speler die ook op de tv aangesloten is en op de computer kan ik een losse dvd speler hangen. De oude mac hee
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door Buskees @ 03/02/21 09:51 AM

Origineel bericht van: VideJo Ik heb meerdere iso's op de usb-schijf van mijn mediaplayer staan, maar dat geeft niet de mogelijkheid om hoofdstukken af te spelen, zoals op een DVD. Ik denk dat het, zoals Desert zegt, afhangt van waarmee je de boel
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door VideJo @ 03/02/21 09:11 AM

Origineel bericht van: KnarfAls een image/iso. Ik heb meerdere iso's op de usb-schijf van mijn mediaplayer staan, maar dat geeft niet de mogelijkheid om hoofdstukken af te spelen, zoals op een DVD.
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door GiBphoto @ 03/02/21 02:20 AM

JE kan toch ook gewoon een DVD op he HD zetten, als je die met VLC player open doet dan heb je de menu's en alles er gewoon bij toch... Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door Knarf @ 03/01/21 11:22 PM

Als een image/iso. Heb je het project niet meer kun je de disk rippen en de folder naar iso omzetten.
Ga naar nieuwe berichten Re: Encore film met menu's door Desert @ 03/01/21 10:39 PM

Het afspelen van een DVD/BluRay schijf is een samenspel tussen de data op de schijf en de hardware in de speler. Die hardware zet je niet één, twee, drie om in software en zover ik weet bestaat dat ook niet (meer). Een optie is om een webpagina te m
Ga naar nieuwe berichten Encore film met menu's door Ine @ 03/01/21 08:17 PM

Hallo, Ik heb in Adobe Encore altijd projecten gemaakt compleet met menu en startknoppen, om een dvd te branden. Nu zijn/gaan de dvd's uit de tijd en worden de films in de cloud gezet. Mijn vraag is, hoe kan ik een film, gemaakt in Adobe premiere p
ALLE OVERIGE VIDEO SOFTWARE
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid loopt niet synchroon met beeld door Desert @ 03/01/21 05:49 PM

BennyG heeft opgehangen! Misschien verstandig om van te voren te controleren of een gratis programma in staat is om een stream met een lengte van 1u45min sync op te nemen.
Nieuws
Ga naar nieuwe berichten Re: Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro door Lenzz @ 03/01/21 03:17 PM

Yep, altijd leuk hoor.
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid loopt niet synchroon met beeld door Lenzz @ 03/01/21 03:14 PM

Heel simpel: rek de audio track verticaal uit. Zorg dan ook nog dat de tijdlijn zoveel mogelijk speling qua 'tijd' heeft. Selecteer dan de audio (ev. 'group') en beweeg deze naar links/voren.
Te Koop Aangeboden
Ga naar nieuwe berichten Re: Ronin SC focus wheel + motor door Lenzz @ 02/28/21 07:10 PM

Da's snel!
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid loopt niet synchroon met beeld door Cor V @ 02/28/21 01:56 PM

Het gebruik en functie van het klapbord. Toch is er soms nog een nadere (verfijnde) correctie nodig. Er kunnen (kleine) sync verschillen optreden als afstanden tussen meerdere bronnen en microfoons nogal van elkaar afwijken.
Te Koop Aangeboden
Ga naar nieuwe berichten Re: Ronin SC focus wheel + motor door Knarf @ 02/28/21 01:52 PM

Verkocht!
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid loopt niet synchroon met beeld door Studio Brandaris @ 02/28/21 12:15 PM

Bij het synchroniseren van beeld en geluid is het gemakkelijkste om een moment in de film te vinden waarop er een tik of klap is of een ander kort hard geluid. In het geluidspoor is dit als een piek te zien. Schuif het geluidspoor met de piek precies
Pagina 2 van 2 < 1 2
Wie is online
1 geregistreerd (King Fred II), 241 Gasten en 6 Spiders online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Schreeuw doos

maart
Zo M Di W Do V Za
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Top Posters
Knarf 22825
VideJo 13174