site stats
Uwtrouwvideograaf.nl
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
MAGIX Video deLuxe
Ga naar nieuwe berichten Re: Magix en Windows 10: a match made in hell door King Fred II @ 46 minuten 38 seconden geleden

Het blijkt nog erger te zijn: als ik een item wil verplaatsen of kopiŽren, gaat soms een ander item mee, wat ik ook probeer. Het werkt gewoon VOOR GEEN METER!!!
MAGIX Video deLuxe
Ga naar nieuwe berichten Magix en Windows 10: a match made in hell door King Fred II @ Vandaag om 01:05 AM

Toen ik Windows 7 in gebruik nam, kocht ik een nieuwe Magix, want de oude was gemaakt voor XP. Dat ging goed... Maar nu heb ik er een laptop bij met Windows 10 erop. Een ramp!!! Ondertitels? Ja, dat gaat, maar de computer kiest lettertype en kleur;
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten Re: MOV bestanden door Catmen @ Gisteren om 05:36 PM

iPhone aansluiten via USB op Windows pc deed ik nog niet eerder, dacht dat Apple zoiets niet mogelijk zou maken, ga het in ieder geval proberen. Voor grote bestanden (veel foto,s van verlof naar medereizigers sturen) gebruik ik al wetransfer, goede t
Pinnacle Studio 7, 8, 9, 10(+), 11,12,14 en Titanium
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik mis Montage sjablonen en de titels. Zie printsc door Pascal1972 @ Gisteren om 05:15 PM

Controlepaneel binnen pinnacle programma. Niet in windows
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten Re: MOV bestanden door Knarf @ Gisteren om 01:37 PM

Sluit je iphone aan (usb) op je pc aan en download de files. Dat is alles. MOV kun je gewoon afspelen op een pc. Ipv email gebruik WeTransfer voor bestanden tot 2 gig. https://www.wetransfer.com/ Voor grotere bestanden kun je evt FileMail gebruiken
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten Re: VOB bestanden door Catmen @ Gisteren om 12:01 PM

Thx Ann, Ik bedoelde mov bestanden( VOB hoe kom ik er bij? Vlaams ondernemers bedrijf of zo :-) Ik will de files gewoon onbewerkt bewaren op een geheugen kaartje of USB stick, en afspeelbaar op een Windows pc en 1,9gb zal wel op een stickje of kaart
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten Re: VOB bestanden door Desert @ Gisteren om 11:51 AM

De video via mail versturen geeft kwaliteitsverlies. Je kan beter de instructies van Apple opvolgen. https://support.apple.com/nl-nl/HT201302 Probeer, wanneer je de .MOV extensie verandert in .MP4, of de video afspeelt. Scheelt weer een conversiesla
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten Re: VOB bestanden door Knarf @ Gisteren om 10:57 AM

Dit zijn geen vob bestanden maar mov bestanden (H.264) Je hoeft er verder niets mee te doen tenzij je ze te groot vindt en ze willen omzetten naar een kleiner bestand. Dit omzetten kun je het beste doen met Handbrake welke dan ook meteen de VFR (vari
Algemene vragen
Ga naar nieuwe berichten VOB bestanden door Catmen @ Gisteren om 07:47 AM

Mijn 9 jarige kleindochter filmde zichzelf met een iPhone 6 ze filmde ongedwongen alsof ze een rondleiding gaf door de tuin. Dat zijn blijkbaar VOB bestanden, ik wil deze beelden bewaren voor haar om ze haar later eens terug te laten bekijken of als
Video Camera's en --Recorders
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Cor V @ 03/21/19 12:49 PM

Origineel bericht van: ArvidWil je nu een gimball met geintegreerde camera of wil je je foon gebruiken? Bij dat laatste is niet echt een app nodig. In eerste instantie ben ik uitgegaan van het gebruik van een gimbal op mijn huidige Android smartp
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Cor V @ 03/21/19 11:47 AM

[/quote=Knarf] ... Het enige verschil is dat de knoppen van de gimbal niet communiceren met je telefoon voor het maken van een timelaps e.d. (zeg maar softwarematige instellingen)... [/quote] Dit is dus precies wat ik bedoelde. De smartphone bedien
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door ivybec @ 03/21/19 11:29 AM

Eerste test met de Feiyutech Vimble 2 en Pocophone F1 zijn niet echt overtuigend. Het weer was een beetje druilerig. (beetje motregen en grijs) De verguisde Vicool applicatie is nu vervangen door Feiyu ON. (Vicool even gebruikt maar niet stabiel) Fei
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Knarf @ 03/20/19 04:01 PM

Origineel bericht van: Cor V Het gaat dan om de speciale camera (niet die van de Phone zelf dus) die optimaal samen moet kunnen werken met de gimbal. Met mijn Sony Xperia M2 kom ik er in elk geval niet verder mee... Je schijnt het nog steeds niet te
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Arvid @ 03/20/19 03:42 PM

Wil je nu een gimball met geintegreerde camera of wil je je foon gebruiken? Bij dat laatste is niet echt een app nodig.
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Cor V @ 03/20/19 03:10 PM

Ik bedoel natuurlijk alleen de gimbals voor smartphone. Het gaat dan om de speciale camera (niet die van de Phone zelf dus) die optimaal samen moet kunnen werken met de gimbal. Met mijn Sony Xperia M2 kom ik er in elk geval niet verder mee...
Video Creatief
Ga naar nieuwe berichten Re: Leuk, vind ik zelf. door Studio Brandaris @ 03/20/19 12:19 PM

Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Knarf @ 03/19/19 11:51 PM

Quote:Bij zo goed als alle gimbals is een smartphone nodig om via een app te activeren. Hoe kom je daar nu bij.
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid weg uit project Pinnacle 15 door Prolite @ 03/19/19 05:27 PM

Computers zijn rare dingen, het geluid is plots weer terug bij de projecten.Ik ga snel beginnen met de backup`s voordat het geluid weer weg is,dat zal wel weer gebeuren.Tot nu bedankt voor jullie hulp als het weer fout gaat meld ik me weer. Bedankt e
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid weg uit project Pinnacle 15 door Roppertje @ 03/19/19 02:26 PM

Origineel bericht van: Prolite Om een backup te maken moet ik dan project openen, archiveren, kies bestemming externe schijf, opslaan?? Groet, Theo Is prima, maar vergeet niet om je basisbestanden ook even te kopieren naar je externe hdd. Groet,
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Cor V @ 03/19/19 11:35 AM

Het gaat niet alleen om het gebruik van de Phone tijdens het opnemen. Bij zo goed als alle gimbals is een smartphone nodig om via een app te activeren. Die app werkt bij veel android phones niet of niet 100%. Ook zijn er bepaalde functies van de gimb
Ga naar nieuwe berichten Re: Geluid weg uit project Pinnacle 15 door Prolite @ 03/19/19 11:16 AM

De volumeknop staat op 100% en de speakers icoontjes op de tijdlijn staan ook open. Boven de tjdlijn rechts zit een groen geluidsbalkje en die reageert wel op geluid in de film maar geeft het niet door. Programma`s buiten Pinnacle ook de CD spelen g
Ga naar nieuwe berichten Re: Oudere Panasonic DV camcorder door Nick_NG66 @ 03/18/19 11:52 PM

Origineel bericht van: VideJo Ik zou het niet doen. Ik zie er toch maar vanaf. Ga dit jaar maar eerst eens flink doorsparen voor een echte fatsoenlijke camera. Die Panasonic leek mij wel een leuke camera, maar eigenlijk ook weer teveel verouderd. I
Video Creatief
Ga naar nieuwe berichten Re: Leuk, vind ik zelf. door Buskees @ 03/18/19 09:32 PM

Ik vind jullie beider reactie leuk en fijn. Zoals Jo zegt (en ik ken Jo gelukkig wel een beetje) maak ik die opmerking zelf en ik steek graag de draak met mezelf. Wat niet wegneemt dat ik zeker lang niet alles kan! Financieel niet en fysiek niet... M
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door Knarf @ 03/18/19 09:25 PM

CorV, waarom is het zo belangrijk dat de gimbal met je phone communiceert. Je kunt ook zonder app de gimbal gebruiken. Je phone hoeft alleen maar te kunnen filmen, al dan niet met de default camera app of een andere app. Doe ik ook. Ik gebruik de gi
Ga naar nieuwe berichten Re: Iemand ervaring met de DJI Osmo Mobile 2? door ivybec @ 03/18/19 07:28 PM

Ik heb nu een FEIYU TECH VIMBLE 2 GIMBAL in bestelling voor 69,95 Ä. Afwachten wat het wordt. Zal ik zeker hier medelen!
Pagina 1 van 3 1 2 3 >
Wie is online
1 geregistreerd (King Fred II), 170 Gasten en 8 Spiders online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Schreeuw doos

maart
Zo M Di W Do V Za
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Top Posters
Knarf 22219