site stats
Uwtrouwvideograaf.nl
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door wgbeijerland @ Vandaag om 12:50 PM

Misschien ben je daar wel achter gekomen via dit Forum CorV. Zie mijn ervarig van 22/12/2014, Goh wat vliegt de tijd. Ik heb nog een behoorlijk goeie Minolta dia en negatiefscanner staan. Fabriek stopt, Windows 10 komt en dan krijg je met volgende
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Cor V @ Vandaag om 12:34 PM

Naar mijn idee is het niet alleen een kwestie van meegaan met je tijd, maar vooral ook zorgen om "bij te blijven". Niet door steeds het allernieuwste aan te moeten schaffen maar om je voortdurend op de hoogte te houden wat er voor ontwikkel
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Knarf @ Vandaag om 10:52 AM

Meegaan met je tijd: ja en nee. Ik heb nog legio bandjes (D8 en DV) liggen dit ik moet capturen....
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door kurveekyl @ Vandaag om 09:56 AM

Dankuwel voor deze...
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door GiBphoto @ Vandaag om 07:53 AM

Het is kwestie van meegaan met je tijd (en dat geld voor alles ook je apparatuur)...
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door GiBphoto @ Vandaag om 07:50 AM

Voor de SSD, gewoon even je SATA versie bekijken en zien of die overeenkomen...
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Ieder nadeel hep ze voordeel... door Lenzz @ Gisteren om 06:06 PM

Dat is een heel mooie en rake film. Confronterend - zeker!
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Samsung @ Gisteren om 05:45 PM

Beste mensen, Dank voor jullie antwoorden, ben diep teleurgesteld in Adobe.
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Ieder nadeel hep ze voordeel... door wgbeijerland @ Gisteren om 04:46 PM

Origineel bericht van: Lenzz Ben alleen bang dat, als dit achter de rug is (áls), we er dan 3x zo hard tegenaan gaan om e.e.a. weer fysiek en psychisch te compenseren. Als het ras waar wij toe behoren dit https://www.youtube.com/watch?v=a2gdztJU1zY
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Knarf @ Gisteren om 04:09 PM

Origineel bericht van: SamsungHallo, het is inderdaad onbegrijpelijk dat Adobo dit op de een of andere manier niet heeft verzorgd, programma koste toch even € 151,\0\0 en dan dit resultaat waar je niets mee kan. Moet capture via de sony en dan lukt h
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Knarf @ Gisteren om 04:08 PM

Origineel bericht van: VideJoFireWire wordt niet meer ingebouwd in de huidige software. Je kunt dan inderdaad terugvall3n op een progje als HDVPlit. HDV split captured alleen hdv en geen dv hetgeen vraagsteller heeft.
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door Knarf @ Gisteren om 04:07 PM

Geen idee. Het bijelkaar rapen van onderdelen is een vak apart....
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door wgbeijerland @ Gisteren om 03:10 PM

Welk bestands type komt er uit jouw Sony videorecorder. Dit https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=PStqNMl5JI4 toestel?
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Samsung @ Gisteren om 03:04 PM

Hallo, het is inderdaad onbegrijpelijk dat Adobo dit op de een of andere manier niet heeft verzorgd, programma koste toch even € 151,00 en dan dit resultaat waar je niets mee kan. Moet capture via de sony en dan lukt het niet.
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door VideJo @ Gisteren om 03:01 PM

FireWire wordt niet meer ingebouwd in de huidige software. Je kunt dan inderdaad terugvall3n op een progje als HDVSplit.
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door wgbeijerland @ Gisteren om 02:40 PM

Lijkt me een geval dat niet de juiste driver is geinstalleerd. Ik moet ook via HDVsplit, appart stukje software, de informatie op de bandjs van mijn videocamera de Sony HDR HC7 HDV 1080i naar de computer zetten. Ben helaas vergeten waarom dat zo moe
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door kurveekyl @ Gisteren om 01:52 PM

Ok bedankt knars. Nog een laatste vraagje, op mijn iets ouder systeem, kan ik gelijk welke SSD erbij plaatsen, kan mijn systeem de laatste generatie SSD s aan? Zou dus de twee conventionele HHD’s laten zitten en een SSD erbij plaatsen.
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten Re: firewire door Catmen @ Gisteren om 01:50 PM

Met mijn toenmalige Panasonic die ook via fire wire moest aangesloten worden moest ik op de camera “afspelen” activeren en toe werden de beelden naar de pc gezonden, het afspelen (overdragen naar de pc) duurde ook zo lang als het opnemen van de beeld
Adobe Premiere ELEMENTS
Ga naar nieuwe berichten firewire door Samsung @ Gisteren om 01:38 PM

Beste allen, ik heb een nieuwe adobe elements 2020. In mijn oude pc werkte ik met adobe naar ik meen 2018 of 2019. capture met de Sony 1000 video cassette recorder. Im mijn nieuwe pc zat geen fireware kaart maar daar zat wel ruimte voor. Heden morgen
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door Knarf @ Gisteren om 11:24 AM

Ik heb eerder al aangegeven hoe het beter kan. Ik herhaal een conventionele hdd is te langzaam (is alleen goed voor opslag), dient een ssd te zijn.
Nieuws
Ga naar nieuwe berichten ProRes RAW voor Windows door Desert @ Gisteren om 11:06 AM

https://www.redsharknews.com/production/item/7110-apple-releases-prores-raw-beta-for-windows
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door kurveekyl @ Gisteren om 08:07 AM

Idd, tweede deel van mijn configuratie stond er niet bij, bij deze hieronder het vervolg... Eigenlijk was mijn vraag hoe de snelheid te optimaliseren, als ik het juist voorheb met de instellingen die ik hanteer onder de sessie scratch disks. Dus als
Adobe Premiere (Pro)
Ga naar nieuwe berichten Re: Vraagje bij installatie van Premiere Pro door Knarf @ 04/08/20 10:36 PM

Mis de cpu, maar je configuratie is niet optimaal voor 4K met 2020. https://helpx.adobe.com/nl/premiere-pro/system-requirements.html
Wie is online
0 geregistreerd (), 170 Gasten en 0 Spiders online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Schreeuw doos

april
Zo M Di W Do V Za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Top Posters
Knarf 22466
VideJo 12883