site stats
Uwtrouwvideograaf.nl
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Even een paar uren er tussenuit door Buskees @ Gisteren om 08:35 PM

Ik zie wat je bedoelt Gilbert, maar ik vind het niet irritant. Ik denk dat, behalve wat Arvid aanhaalt, het ook misschien komt omdat je vrij snel uitzoomt. Ik heb nog eens gekeken op beelden van mijn AX100, maar kan dit effect niet terug vinden.. Ove
Video Creatief
Ga naar nieuwe berichten Re: Zo beter? door Buskees @ Gisteren om 08:21 PM

Veel werk Fred en best mooi gedaan gezien het gebruik van Low Res materiaal! Maar ik wil je vooral persoonlijk complimenteren met je liedje: "Dat was zij"... Het is misschien off-topic, maar ik kreeg daar wel een brok van in mijn keel!! Res
VideoComputer Harde Waren
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Arvid @ Gisteren om 06:28 PM

Origineel bericht van: GiBphotoWat de VGA-kaart betreft zou ik toch alsnog proberen ,naar de 3\0\0\0 serie te gaan,,, je hebt er eentje in dezelfde prijsklasse hoor https://webshop.pcshop.be/product/asus-rog-strix-rtx3\06\0-o12g-gaming/6338\048 Vo
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Even een paar uren er tussenuit door Arvid @ Gisteren om 06:24 PM

Denk dat de autofocus van je andere camera's minder snel reageren, waardoor het niet snel opvalt. Veel camera's met snelle autofocus krijgen dit probleem. Zoek maar eens op youtube bij canon xf400 focus zoom dan test iemand het uitgebreid. Canon ca
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Cassy @ Gisteren om 04:59 PM

Thanks guys! Ik moet nu werken tot laat vannacht maar zal morgen even verder puzzelen. Laterrrr....
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Even een paar uren er tussenuit door GiBphoto @ Gisteren om 04:44 PM

Ohhh @Arvid dat wist ik niet ik heb dat niet met mijn andere camera's vandaar. Hij stelt wel redelijk snel terug scherp aar het blijft een storend element in beeld vind ik, dus geen camera om mee te zoomen tijdens het filmen dan...
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door GiBphoto @ Gisteren om 04:41 PM

Wat de VGA-kaart betreft zou ik toch alsnog proberen ,naar de 3000 serie te gaan,,, je hebt er eentje in dezelfde prijsklasse hoor https://webshop.pcshop.be/product/asus-rog-strix-rtx3060-o12g-gaming/6338048 Voor mij is dat ook de eerst volgende a
Adobe Premiere (Pro) (Elem)
Ga naar nieuwe berichten Re: Systeem configuratie door GiBphoto @ Gisteren om 04:31 PM

JA Knarf slaat hier nagels met koppen,,, SSD is een luxe (maar zeker niet overbodig, koop dan meteen en SSD M2 type NVME (je heb op je moederbord plaats hiervoor)) en de 64Gb is echt wel een must als je 4K wil gaan doen, heb je het budget ga meteen n
Ga naar nieuwe berichten Re: Systeem configuratie door p.peters @ Gisteren om 04:29 PM

Dank je
Ga naar nieuwe berichten Re: Systeem configuratie door Knarf @ Gisteren om 04:00 PM

4K is niet zo zeer het 'probleem' maar de compressie. Hoe hoger de compressie des te lastiger om te editen, vooral drone beelden zijn een crime. Meestal wordt dan conversie naar een edit vriendelijke codec (iframe) geadviseerd. Zou in dit systeem een
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Arvid @ Gisteren om 03:28 PM

Had je al een nieuwe profiel geprobeerd aan te maken? Gewoon even een nieuwe gebruiker erbij aanmaken en daarmee aanmelden. Dan even testen. Een gpu kan wel slijten uiteindelijk, maar daarvoor mag je wel flink je best doen. Als er een gpu processor
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Re: Even een paar uren er tussenuit door Arvid @ Gisteren om 03:21 PM

Het is normaal dat de scherpte weg loopt tijdens het uitzoomen op autofocus, deze lens is niet parfocal. De sony hv90 heeft bijvoorbeeld wel een parfocal lens en blijft het scherp.
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Cassy @ Gisteren om 03:06 PM

bijlage...
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Cassy @ Gisteren om 03:00 PM

FF ter info: Temp TheoRietje gaat niet op... Zojuist getest door te gamen (enige game die ik heb: Formule 1 uit 2017) met NZXTcam open. Dan wordt de GPU load 95-100% en loopt de temperatuur op naar minimaal 64 C. Geen problemen met de game terwijl M
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Cassy @ Gisteren om 02:22 PM

Zo dan... Wist niet dat 70% al te veel was. Dan is de bestelling van die SSD ( 1 Tb) iig een goede keuze geweest. Bedankt voor de reactie, Desert!
Ga naar nieuwe berichten Re: Systeem configuratie door p.peters @ Gisteren om 02:18 PM

Ja klopt maar ik kon het bericht niet terug vinden Er zitten 2 harde schijven van 1 tb bij. Geen ssd. Ik kreeg dit aangeboden via een vriend. Hij gebruiken het voor games. Ik zou graag willen weten of dit goed genoeg is om 4k te monteren
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Desert @ Gisteren om 02:13 PM

Een harde schijf die 70% vol is zal trager gaan werken. Zeker wanneer de harde schijf ook nog eens flink gedefragmenteerd is. De harde schijf zal voor ieder stukje data dat weggeschreven wordt als het ware een plekje moet zoeken, dat kost relatief ge
Ga naar nieuwe berichten Re: Systeem configuratie door Cor V @ Gisteren om 02:02 PM

Volgens mij is in elke geval één harddisk niet genoeg, of ben je de andere (twee?) vergeten te vermelden. In januari is er ook al op jouw vraag geadviseerd, o.a. door Knarf. Waar heb deze voorgestelde configuratie vandaan?
Ga naar nieuwe berichten Systeem configuratie door p.peters @ Gisteren om 01:19 PM

Hallo allemaal Wie kan mij vertellen of onderstaand systeem goed is voor bewerken met Adobe première 2020 in 4k Ik heb weinig verstand van componenten en welke combinatie goed is. Specificaties: Processor: Intel core i9 9900K 8-core 16 threads P
Ga naar nieuwe berichten Re: Zwart beeld oorzaak hardware? door Cassy @ Gisteren om 12:53 PM

Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties! Heel blij mee!! @Desert: 1. Ja, er is m.i. voldoende ruimte op de SSD (ca. 40% gebruikt) en HDD's (ca. 70% gebruikt). 2. Davinci geeft geen zwarte beelden maar is wel traag (heeft ook hogere systeemeise
Meuk en Leuk
Ga naar nieuwe berichten Even een paar uren er tussenuit door GiBphoto @ Gisteren om 07:16 AM

Op een vrije dag even richting Brussel, toen nog met een reisverbod naar het buitenland konden we niet naar het "keukenhof" dus iets gelijkaardigs opgezocht in België. Het kasteel geeft toch ook wel wat extra aan het gegeven vind ik. http
Wie is online
1 geregistreerd (Desert), 233 Gasten en 4 Spiders online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Schreeuw doos

mei
Zo M Di W Do V Za
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Top Posters
Knarf 22854