Videowebshop (VERNIEUWD!)
VideomontageFaq
AV-Marktplaats
AV-Startpagina
Nieuwsbrief
Onderwerp opties
#1660 - 07/05/02 01:37 PM Edition van Pinnacle
adaskamp Offline

Lokatie: Valkenswaard
Las in diverse bladen over het nieuwe montagepgrm.
Zoals ik hieruit begreep is alleen DV capture mogelijk. Weet iemand of mettertijd ook analoge input mogelijk is. (eventueel via een converter)Ik bezit n.l een HI8 van Sony en werk hier met volle tevredenheid mee. Ik weet dat pinnacle een bluebox heeft die dat mogelijk zou maken???. Maar als leek op technisch gebied weet ik hier te weinig van. Of weet iemand een andere oplossing aangezien alles wat ik er over gelezen heb me wel aanstaat.

Ad

#1661 - 07/05/02 01:40 PM Re: Edition van Pinnacle [Re: adaskamp]
JRS Offline

Lokatie: De Limburgse Peel
Op dit moment is alleen digitaal mogelijk. Volgens Video Uit & Thuis van juli/augustus volgen de analoge mogelijkheden later. Wanneer precies wordt niet vermeld ...

#1662 - 07/05/02 01:46 PM Re: Edition van Pinnacle [Re: JRS]
Pim Foppen Offline

Lokatie: VideoHolland.nl Nieuw-Dijk (Di...
Pinnacle is daar zelf ook nog niet uit! (althans ze geven daar op dit moment geen duidelijk antwoord op)
En daarom lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk....
De markt heeft zich nu al heel duidelijk verschoven van analoog naar digitaal en het zou een stap terug zijn als het er alsnog later aan zou worden toegevoegd.
Als 'analoog' voor pinnacle nog belangrijk zou worden gevonden zouden ze het er al meteen hebben ingebouwd........

#1663 - 07/05/02 02:35 PM Re: Edition van Pinnacle [Re: Pim Foppen]
adaskamp Offline

Lokatie: Valkenswaard
Ben het ten dele eens met Pim . Wat te doen met de mensen die nog een HI8 camera hebben. Ze worden dus gedwongen om een DV camera aan te schaffen. Ik bedoel ook niet analoog bewerken maar de tapes van mijn HI8 camera inlezen en dan bewerken. Ik brand n.l DVD's hiervan.
Momenteel gebruik ik de Dazzle Hollywoodbridge hierop sluit ik mijn Sony aan, via de bridge naar een Firewire kaart en Fast Dazzle waar alles grof ingelezen wordt om vervolgens naar Premiere te gaan en daar verder alles af te handelen. Ga dan via Ligos v2.0 en brand dan een DVD. Maar nadat ik van alles over Edition gelezen heb zou ik eventueel tot een grotere tijdwinst komen met het nieuwe pgrm. Misschien komt er toch een oplossing omdat ik van diverse kanten heb gehoord dat Pinnacle ook een oplossing geeft voor andere Firewire kaarten.

#1664 - 07/21/02 11:34 PM Re: Edition van Pinnacle [Re: adaskamp]
roosveld Offline

Lokatie: Kootwijkerbroek
volgens sommige mensen word er voor de pro-ono
kaart een driver ontwikkeld en dan moet ook analoog mogelijk zijn

Moderator:  HendrikJD, Pim Foppen 
Nieuwste Leden
Tommy Tommy, Sultan, Marker, buster, Ventech
9938 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
9938 Leden
44 Forums