Magix heeft voor haar gehele Video deluxe 16 release updates op haar website beschikbaar gesteld. (uiteraard alleen voor geregisteerde Magix gebruikers!
ZIE ONDERSTAANE BERICHT: ====== Video deluxe 16 classic / plus / premium
e-versie Deze download is tevens geschikt voor de e-versie van uw programma.
Beschrijving Belangrijke wijzigingen in versie 9.0.1.60 t.o.v. versie 9.0.0.54
-Multicore-optimalisatie voor schaalfuncties -Invoer van een doelframerate voor een snelheidswijziging van video-objecten mogelijk -Verbeteringen aan het tekenen van objectthumbnails -Handling-verbeteringen voor titels -Handling-verbeteringen en diverse fixes bij tab Effecten en in het gedeelte voor keyframing -Support voor diverse AVI-formaten van Toshiba Camileo Camcorders verbeterd -Shortcut Alt+< voor omschakelen tussen Tijdlijnmodi -ongeselecteerde objecten hebben weer fade-/volumehendels -bij invoeren van de opnamedatum als titel wordt rekening gehouden met de afspeelmarker -Support voor Realtek DTV DVB-T -DVB-T werkt nu correct onder Windows 7 -Crash bij import van Wave-bestanden te lange labl Chunk verholpen -Correcties aan de DV-opname (Enkelbeeldopname, transportbesturing werkte soms niet correct) -proDAD Mercalli plug-in werd soms niet correct gebruikt -kleine correcties bij de lengte-aanpassing van DVD-menu‘s -correctie van bepaalde Alpha-Mix-constellaties -kleine correcties aan import met frametable en diverse MPEG- en H.264 subformaten -kleine correcties bij preview-handling =========
Ik heb Magix de luxe premium 16. Ik krijg elke keer de melding dat het programma mijn camera niet ziet. Als ik in het configuratie scherm kijk dan is mijn camera aanwezig. Aan het geluid te horen wordt de camera wel aan gemeld en wanneer ik de camera uitzet wordt deze weer afgemeld. weet jij een oplossing?
#165045 - 05/14/1012:05 PMRe: Patches Magix video deluxe 16 zijn vrijgegeven
[Re: benles]
Tante Ka
Lokatie: Gelderland
Wat voor camera heb je? Toevallig een HDV camera? Dan moet je er voor zorgen dat de camera-uitgang op HDV staat en in Magix aangeven dat je HDV wilt capturen.