Ik heb het volgende probleem met publiceren in Windows Movie Maker:
Ik wil het bewerkte filmpje terugzetten op de camcorder via DV IN. Vroeger ging dat probleemloos met Windows XP. Nu heb ik Vista en lukt het niet. Soms kan ik bij een heel kort filmpje (van 20 seconden) een paar seconden terugzetten. Het lijkt of er niet genoeg schijfruimte is, maar de schijf is maar voor de helft vol.
Ik vond het altijd een handige manier om het bewerkte filmpje via de camcorder op de DVD recorder aan te sluiten en dan opnemen of op TV bekijken. En ik wil het op deze manier doen, want het branden op een DVD lukt niet.
Misschien is daar een oplossing voor. Als ik het project ga publiceren naar een DVD en ik speel de DVD daarna af, dan zie ik alle scenes door elkaar!!!!!????
Als ik het project eerst opsla op de computer en daarna kopieer naar een DVD , dan kan ik hem wel afspelen op de computer, maar niet op de DVD recorder.
Een ander probleem met Windows Movie Maker (Vista) is dat als ik een beeld wil splitsen en ik ga een paar beeldjes vooruit/achteruit (om het juiste plekje te vinden) deze beeldjes door elkaar heen gaan. Herkent iemand dit? Wie heeft een oplossing?