|
13 Registered (aleras, Foppe, fredvr, gerard2, HendrikJD, jannus, Joost J., kino, LJP, lotje),
27
Gasten en
3
Spiders online. |
|
Sleutel:
Admin,
Globale Moderator,
Mod
|
|
|
Heb de Adobe CS3 suite tot 2 x geherinstalleerd, wincs3clean toegepast, maar Acrobat 8 Professional wil niet werken (ook na afzonderlijk herinstalleren werkt het niet). Krijg nietszeggende foutmelding bij opstarten. De rest doet het wel.
|
|
Hallo. Wij hebben in onze studio 2 computers staan met daarop Adobe CS4. Voor onze lokale TV uitzendingen op de kabel, zenden we uit in 720 X 576. Eén van onze camera's is de EX3 van Sony die breedbeeld 1920 X 1080 geeft. Om toch in 720 X 576 uit te zenden worden deze beelden naar 54 % gescaled. Dit levert verder prima beelden op. Nu mijn (ons) probleem, plotseling moeten we op één van de computers de beelden van de EX3 niet verkleinen maar juist vergroten naar 130%. Gevolg hiervan is dat de beelden wollig worden. Wat kan er met de computer gebeurd zijn? We maken op beide computers op dezelfde wijze een project aan. Graag advies. Peter. Blauwe Stad TV.
|
|
Heb ergens gelezen dat het mogelijk is om de Video/Audio sporen op de tijdlijn van Pro-CS4 een appartekleur te geven.
B.v. spoor-1 Rood (tape-1) spoor-2 blauw (tape-2) spoor-3 groen (tape-3)
Lijkt mij handig als de beelden/frame`s door elkaar worden bewerkt.
Wie weet hier meer over.
|
|
Hallo,
Ik wil een video in Premiere CS4 exporteren naar quicktime. Wat zijn de beste setttings? Het is gefilmd in HDV 1080i.
Als ik in de encoder quicktime kies, dan krijg ik 720x576, maar het moet een PAL SD 720x586 worden.
Wat doe ik verkeerd of snap ik nog niet!?
Groet en alvast bedankt!
|
|
Adobe Premiere Pro CS4,
Hoe kan ik een snapshot maken van een reeds ingeladen film?
|
|
|
9531 Leden
43 Forums
19027 Onderwerpen
155813 Berichten
Max Online: 82 @ 03/07/09 10:53 PM
|
|
|